martes, 27 de enero de 2009

DISINI SY INGIN MEMBELOG SEBUAH KISAH YG DIBERI NAME CERITA HANTU(ye.sila takut)

kisah nye bermula di sebuah sekolah yg sgt megah berdiri di belakang sebuah fLat yg agak baru..(KISAH INI BERLAKU PADA TAHUN 2008)di mane sekawan pelajar perempuan tingkatan lima AKAUN . EKONOMI DAN PERDAGANGAN..(eh!opss..Lima perdagangan tidak terlibat didalam pembikinan ini cerita.MNTE MAAF). begitu excited bergambar kenang-kenangan untuk disimpan sebagai koleksi peribadi telah digempar kan oleh sebuah cerita seram.(ye silaterus kan takot itu).sedang mereka begitu kusyuk mengmbil gambar(diserta kan gambargamabr yg telah diambiL)


BELIAU SEDAR PICTURE NYE DIAMBIL +_+


MEREKA DI GELAR MIRA KECIK DAN MIRA BESO



DAN MEREKA LG??


MEREKA LG??(eh..tu baju aq kan???)

OK ENOUGH!CERITA DISAMBUNG.

sedang mereka begitu kusyuk mengambil gambar..tibetibe..ade sesuatu yg aneh telah belaku.ketika salah seorang drpd mereka selesai mengambil gambar beliau tersedar bahawa terjadi sesuatu perkara yg ganjil pade beberape foto yg diambilnya sebentar td.
jika diamati betulbetul ye seakan akan sehelai kain biru yg sedang terbang kearah muke muke kwn mereka. ya!ini cerita benar..disini kami selit kan beberapa bukti yang masih boleh diguna pakai







CERITE INI TELAH TERSEBAR DENGAR KADAR YG MAXIMUM(internet pon kalah)dan ini mendatangakan implikasi dan kemusyukilan yg besar diklangan warge sekolah yg megah itu.


SATU SEKOLAH HANGAT MERPERSOAL kejadian itu


kanakkanak ini menghabis kan 1 botol BLISS utk menangani kemusykilan yg melande




ramai yg hampir gila memikirkan perkara itu

cerita ini dibiar kan sepi tanpa apaapa berita dan ia tengelam begitu sahaja..
dan ia akan disambung nx tyme..(tade idea sbnrnye)

1 comentario:

FK dijo...

Salam, jangan lupa follow my blog k -its all about photography

http://fkphotography-kk.blogspot.com/

:)